Niedawno jeszcze za widoku tak kontrolnie po wypadzie do Władka i z powrotem byłem sprawdzić poziom oleju. Chyba silnik się ułożył, bo w zeszłe wakacje przy pierwszej autostradowej jeździe poszło ok. 0,5 l oleum na ok. 5000 km. I przy max 150 km/h. Teraz po mniej więcej 300 km na A2 i A1 do 160 i przy powrocie 300 km do 180 - nic nie ubyło, tak jak po wyjeździe do MNE szybciej niż poprzednio.
Zamknięty obieg powietrza
Zwiń
X
-
Zamknięty obieg powietrza
Czy ktoś wie gdzie w w OIII znajduje się w kabinie wlot powietrza dla zamkniętego obiegu?
Kupiłem sobie odświeżacz w spayu do czyszczenia/odświeżania klimatyzacji w którym napisane jest, iż dla uzyskania najlepszego efektu należy jego wylot skierować w kierunku otworu/miejsca przez które pobierane jest powietrze w zamkniętym obiegu (najczęściej jest to okolica pod schowkiem pasażera).
-
-
Z tyłu na dywaniku to dobre miejsce, bo nie zapaskudzisz niczego w okolicy.
Kanały pod siedzeniami jednak nie ciągną, tylko dmuchają, a sam wlot znajduje się za schowkiem pasażera, ale niestety z kabiny nie ma oczywistego miejsca skąd zasysane jest powietrze. Ono leci różnymi dziurami do tego miejsca po prostu.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Jeśli po ozonowaniu jedzie skarpetami to masz parownik do czyszczenia. Jest zawalony. Tuneup pod ciśnieniem - jedyny skuteczny zabieg. Pianki dodatkowo oblepiają skraplacz, a spraye....można sobie wsadzić. Ozon pomoże jeśli parownik - układ nie jest zawalony grubo grzybem. Ozonować warto profilaktycznie, jak już srogo śmierdzi to najczęściej kończy się płukanką albo sprayami z cyklu ,,umarłemu kadzidło''.
Komentarz
-
Komentarz